Marktonderzoek
Naast het noodzakelijke cijfermateriaal richt KuipersMenM zich tijdens een marktonderzoek voornamelijk op het verkrijgen van informatie van beslissers binnen potentieel interessante bedrijven.
Naast het noodzakelijke cijfermateriaal richt KuipersMenM zich tijdens een marktonderzoek voornamelijk op het verkrijgen van informatie van beslissers binnen potentieel interessante bedrijven.
KuipersMenM biedt technische bedrijven marktbewerking aan: een pro-actieve benadering van beslissers (hoofden inkoop, -productie en -engineering, bedrijfsleiders, directeuren) binnen potentieel interessante bedrijven.
KuipersMenM heeft voor vele opdrachtgevers reeds met succes klanten gezocht en gevonden in Duitsland en Vlaanderen, maar ook bijvoorbeeld in Finland, Zweden, Groot-Brittannië, Israël, Spanje, Italië en de Verenigde Staten.
Naast het vermogen om een goed commercieel, maar toch plezierig telefoongesprek met beslissers te kunnen voeren heeft Kuipers ook de nodige redactionele ervaring. Uiteraard om (potentiële) klanten te overtuigen.